Hürriyet

16 Aralık 2010 Perşembe

İpana 3 Boyutlu Beyazlık


İpana'yla çocukluk yıllarımda tanıştık. Yıllardır kendini hep yeniledi İpana. Ama bu ürün, tüm diş macunlarından daha üstün. Dişimi fırçaladım, çok yoğun bir ferahlık yoktu, çok şaşırdım. Gerçi ben yoğun ferahlık içeren diş macunlarından hoşlanmam, içim fena oluyor çünkü. Ama en büyük şaşkınlığım üstüde ''Extra Ferah'' yazmasına rağmen yoğun bir tat yoktu. Ama dişlerimi fırçaladıktan hemen sonra ferahlığı hissetmeye başladım. Sanki içinde bulunan ferahlık veren naneli kapsüller ağzımda patlıyor, ferahlığın azar azar yayılmasını sağlıyordu. Bu yüzden tamamen farklı bir ürünle karşı karşıya olduğumu anladım. Dişleri temizlemesine yönelik etkisi de harika. Diş yüzeyinde hiç bir kalıntı kalmaması gerçekten çok etkili bir diş macunu olduğunu gösteriyor. Teşekkürler İpana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder